מה חשוב לדעת כשבוחרים חברת אחסון לאתר האינטרנט שלכם?

אמינות:
הגורם הראשון והחשוב ביותר שיש לקחת בחשבון הוא האמינות של חברת אחסון האתרים. אתם צרכים לוודא שלחברה יש רקורד טוב של זמן פעולה והשבתה. זמן הפעולה של חברת אחסון אתרים הוא משך הזמן שהשרתים שלה פועלים ויכולים לארח את האתר שלכם. זמן ההשבתה, לעומת זאת, הוא הזמן שבו השרתים אינם זמינים או לא זמינים ועקב כך גם האתרים שמאחוסנים בשרת החברה לא זמינים.(עקב תקלות, בעיות תעבורה, תחזוקה וכו’)

טיפ: חפשו חברה שמציעה לפחות 99% אחריות לזמן פעילות.
בידקו את המלצות האנשים הממליצים על החברה.

מהירות:
מהירות האתר שלכם היא קריטית להצלחתו. זמני טעינה איטיים יכולים לגרום לחוויית משתמש גרועה, מה שעלול להוביל לשיעור יציאה גבוה מדף הכניסה. כשאתם בוחרים חברת אחסון אתרים, חפשו חברה שמציעה זמני תגובה מהירים של השרת. זמן תגובה מהיר של השרת יכול לשפר משמעותית את מהירות הטעינה של האתר שלכם.
טיפ: בדקו אתרים שמאוחסנים על אתר החברה ואת מהירות התגובה שלהם.

אבטחה:
אבטחה היא גורם חיוני נוסף שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חברת אחסון אתרים. חברת אחסון אתרים טובה צריכה לספק שכבות מרובות של אבטחה כדי להגן על האתר שלכם מפני איומי סייבר. זה כולל חומות אש, הגנת DDoS, אישורי SSL ויכולות גיבוי ושחזור. חפשו חברה שיש לה מוניטין טוב לאבטחה.
טיפ: וודאו שהחברה מטפלת בוירוסים ונותנת שירותי הקמה מחדש של האתר במקרה של פגיעה באתר שלכם.

תמיכת לקוחות:
תמיכת לקוחות היא קריטית בכל הנוגע לאחסון אתרים. חפשו חברה המציעה תמיכת לקוחות 24/7 באמצעות ערוצים מרובים כגון טלפון, דואר אלקטרוני וצ’אט חי. ודא שצוות התמיכה בקיא ויכול לעזור לכם בכל בעיה שאתם עלולים להתמודד איתם.

גיבוי:
בבחירת חברת אחסון אתרים, ודא שהיא מציעה פתרונות גיבוי ושחזור. הנה כמה דברים שכדאי לזכור לגבי גיבויים:
תדירות: חפשו חברה שמציעה גיבויים קבועים, באופן אידיאלי מדי יום. זה מבטיח שהגרסה העדכנית ביותר של האתר שלכם זמינה בכל מקרה של בעיות.
מיקום אחסון: חיוני לוודא שהגיבוי מאוחסן במיקום נפרד מהאתר שלכם. זה מבטיח שהגיבוי לא יושפע במקרה של בעיות כלשהן באתר .
טיפ: חשוב שבמקרה של פגיעה תוכל החברה להבטיח את הקמתו המהירה מחדש של האתר

תמחור:
אחרון חביב, התמחור הוא גורם חיוני שיש לקחת בחשבון בעת בחירת חברת אחסון אתרים. חפשו חברה שמציעה תמחור שקוף ללא עלויות נסתרות. השווו בין תוכניות התמחור של חברות שונות ובחר אחת שתתאים לתקציב ולדרישות שלכם.
טיפ: מהו גודל האחסון שאתם צריכים לעומת התמחור, אתרי תדמית לרוב לא צריכים מקום רב בשרת.
האם התשלום על האיחסון גולל גם תחזוק או שזה מגיע בחבילה נפרדת?

לסיכום, בחירה נכונה של חברת אחסון אתרים יכולה לעשות הבדל משמעותי בהצלחת האתר שלכם. שקלו את הגורמים שנדונו לעיל כדי לקבל החלטה מושכלת. זכרו לבחור בחברת אחסון אתרים אמינה, מאובטחת, מהירה וניתנת להרחבה עם תמיכת לקוחות מעולה ותמחור שקוף.

מחפשים חברה מקצועית לאחסון את אתר האינטרנט שלכם? נשמח לעזור