כלים לניטור וניתוח ביצועי האתר והתנועה באתר הוורדפרס שלכם

לאחר השקעה רבה בבניית אתר וורדפרס איכותי לעסק שלכם, חשוב לוודא שהאתר מתפקד באופן מיטבי וחווית הגולשים היא חלקה. ניטור וניתוח ביצועי האתר ותנועת הגולשים הם הכרחיים על מנת לזהות בעיות אפשריות, לשפר את חווית המשתמש ולהמשיך ולקדם את האתר. להלן כמה כלים שימושיים לניטור אתרי וורדפרס:

 

Google Analytics זהו ככל הנראה הכלי הנפוץ והמקיף ביותר לניתוח תנועת אתרים. Google Analytics מספק נתונים מעמיקים על התנהגות הגולשים, דפים הנצפים ביותר, משך שהייה, דרכי הגעה לאתר, מיקום גיאוגרפי של המשתמשים ועוד. התוסף MonsterInsights מאפשר לשלב בקלות את האנליטיקס בתוך ממשק הוורדפרס שלכם.

Sucuri הוא כלי מוביל לאבטחת אתרים וזיהוי איומים. אך הוא גם מציע סריקות ביצועים וניתוח מקיף של פונקציונליות האתר שלכם. ניתן לזהות בעיות פוטנציאליות בהתקנה או בקוד של הוורדפרס, לבדוק נגישות, לאתר בעיות מולטימדיה ולשפר את קצב הטעינה.

GTmetrix הוא צופה ביצועים ידידותי המתמחה בניתוח מהירות טעינה ודירוג ביצועים כולל של אתרים. הוא מספק תרשים סקור ובדיקת מהירות מקיפה של האתר, בהתבסס על המלצות ותקני ביצועים של גוגל ויאהו. הוא מאתר בעיות כמו קוד כבד או מורכב מדי, שגיאות ומשאבים שגורמים להאטת הטעינה.

New Relic עבור אתרים עסקיים גדולים במיוחד של וורדפרס, New Relic הוא פתרון ניטור יעיל המתמקד במעקב זמן אמת אחר ביצועים, תצוגת שגיאות ואיתור צווארי בקבוק. הוא גם מאפשר להשוות ביצועים לאורך זמן וביחס למתחרים.

WordPress Ping Monitor Tool כלי פשוט אך שימושי לבדיקה אם האתר שלכם זמין ופעיל ברשת. הוא בודק רכיבים שונים ומתריע על תקלות ואי זמינות. שימושי לוודא שכל הגולשים רואים את האתר כשורה.

Pingdom שירות ניטור מהירות טעינה בזמן אמת, שולח התראות על העמסות כבדות וזמני טעינה ארוכים.

Google Search Console ממשק לניטור הופעות האתר במנוע החיפוש של גוגל, זיהוי בעיות קידוד ותכנון.

Screaming Frog SEO Spider  סורק את כל דפי האתר ומספק דוחות על תכנים, בעיות קידוד וליקויים טכניים.

Ahrefs  כלי מקיף לניתוח מילות מפתח, תחרותיות בתחום, פרופיל קישורים חיצוניים וביצועי קידום.

Mobile-Friendly Test – כלי של גוגל לבדיקה ששגיאות אין באתר שלך בגרסה למובייל ושהוא נגיש היטב.

WebPageTest  שירות לניתוח זמני טעינה ונגישות דרך סימולציות בסביבות גלישה שונות ברחבי העולם.

Hotjar  מאפשר ללמוד על התנהגות המשתמשים באמצעות מעקב ויזואלי של גלישה ועקיבה אחרי נתיבי גלישה.

MonsterInsights תוסף גוגל אנליטיקס לאתרי וורדפרס המאפשר ניטור ביצועים ותנועה ישירות מלוח הבקרה.

כדי לבצע קידום אתרים אפקטיבי, יש לעקוב אחר ביצועים ותנועה בצורה רציפה ולזהות הזדמנויות לשיפור. הכלים האלה יאפשרו לך לנתח לעומק את האתר והתנועה אליו ולשפר את חווית המשתמש והדירוג במנועי חיפוש

מומלץ לשלב מספר כלים אלו על מנת לקבל תמונה מלאה על ביצועי האתר שלכם. הנתונים ממקורות שונים יאפשרו לכם לנתח טוב יותר את חוויית הגולשים, לאתר כשלים או צוואר בקבוק ולשפר באופן מתמשך את המהירות, הנגישות והחוויה הכוללת באתר הוורדפרס העסקי שלכם.

לפרטים נוספים והכוונה ללא התחייבות, דברו איתי